آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

اکثر بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی پلی کیستیک در وراثتی هستند که واقعا بسیار ناراحت کننده است. اگر شما در بیماری کلیوی کلیوی هستید، لازم است که مداخله زودهنگام را بیابید. البته، برای بیماران مبتلا به کلیه بسیار جدی پلی کیستیک، درمان های به موقع و علمی ضروری است. بنابراین امید برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟

اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک پزشکی یا جراحی طب سنتی غرب را انتخاب کند، به طور منظم اثر را دریافت خواهد کرد. پس از چند سال، یک کیست کوچک رشد می کند و نیاز به عمل جراحی دارد. تا زمانی که دیگر برای عمل جراحی مناسب نباشد، تنها می تواند برای دیالیز استفاده شود. این اصل باید توسط مردم عمومی درک شود، تنها عمل کیست، اما آنها عملکرد کلیه را با رشد کیست بهبود نمی بخشد، درمان نهایی درمان نیست. بنابراین، چگونه کلیه پلی کیستیک درمان می شود؟

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد. بسیاری از داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت است، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. در غیر این صورت، دکتر تمام دارویی را که بستگی به شرایط بیماری شما دارد انتخاب خواهد کرد. بنابراین تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

در اکثر موارد، آن می تواند به بیماران PKD کمک کند که درد کمر، تهوع، استفراغ، خستگی، اشتهای کم، پروتئینوری و غیره را کاهش دهد.

با توجه به داروهای گیاهی چینی، کیست کلیه بدون هیچ عارضه ای می تواند کاهش یابد، که می تواند عفونت و مشکل انفجار را کاهش دهد. در غیر این صورت، عملکرد کلیه های آسیب دیده را می توان با درمان های سیستماتیک بهبود داد، بنابراین می تواند کمک به بیماران از دیالیز یا پیوند کلیه کمک کند.

برای بیماران PKD، امید زیادی برای اجتناب از دیالیز وجود دارد و اثرات آن برای درمان کیست های کلیه شما مناسب است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، می شناسید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2467.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا امید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.